KOMUNIKAT ZARZĄDU ROD „PSZCZÓŁKA”
dnia 07.04.2016r.
Zarząd ROD „PSZCZÓŁKA” informuje:
Dnia 15.04.2016r.5 o godz. 16.00 w sektorze B( numery działek:107-175), zostanie rozpoczęta procedura uruchomienia dopływu wody:
- odczyt wskazań wodomierzy,
- puszczenie wody
- sprawdzenie działania wodomierzy,
- plombowanie wodomierzy( nowych lub wymontowanych na zimę).
Dnia 16.04.2016r.5 o godz. 10.00 w sektorze A( numery działek: numery działek 1-106), zostanie rozpoczęta procedura uruchomienia dopływu wody:
- odczyt wskazań wodomierzy,
- puszczenie wody
- sprawdzenie działania wodomierzy,
- plombowanie wodomierzy( nowych lub wymontowanych na zimę).
W związku z powyższym prosimy działkowców o osobisty udział przy odczycie licznika i sprawdzeniu działania wodomierza, lub w wyjątkowych sytuacjach do ww. czynności poprosić sąsiada.
Jednocześnie informujemy, że wszelkie nowe podłączenia wodne lub wymiana wodomierzy, w tym wodomierzy -rocznik 2010 lub starszych - powinna nastąpić przed uruchomieniem dopływu wody. Rocznik 2011 i 2012 należy wymienić w przyszłym roku.
Zarząd ROD „PSZCZÓŁKA” informuje: że składowisko kompostu i drewna -umiejscowione między sektorami A i B – zostanie zlikwidowane do 16 kwietnia 2016 roku.
Zarząd ROD „PSZCZÓŁKA” informuje:
że w dniu 16 kwietnia odbędzie się w Świetlicy na terenie ogrodu:
WALNE ZEBRANIE SPRAWOZDAWCZO
Początek obrad:
w I terminie godz. 14.00, w II terminie godz. 14.30
Zgodnie z § 62 ust. 1 statutu PZD uchwały walnych zebrań odbytych w drugim terminie, co najmniej pół godziny po wyznaczonej godzinie rozpoczęcia w pierwszym terminie są ważne bez względu na liczbę członków zwyczajnych PZD obecnych na tym zebraniu.
Zgodnie z § 56 ust. 2 statutu PZD prawo udziału w walnym zebraniu ma wyłącznie członek zwyczajny PZD w danym ROD i wykluczone jest zastępstwo lub działanie przez pełnomocników.
Każdy członek PZD uczestnik walnego zebrania musi mieć ze sobą dowód tożsamości, który może być sprawdzany przy podpisywaniu listy obecności.
*******************************************************************
porządek oBRAD
- Otwarcie zebrania.
- Wybór Przewodniczącego i Prezydium zebrania.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Zatwierdzenie Regulaminu Walnego Zebrania Sprawozdawczego.
- Wybór komisji Mandatowej oraz Uchwał i Wniosków.
- Sprawozdanie Zarządu ROD z działalności za 2015 rok (sprawozdanie merytoryczne i finansowe).
- Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej ROD z działalności w 2015 roku.
- Ocena działalności Zarządu ROD przez Komisję Rewizyjną ROD za 2015 rok wraz z wnioskiem o przyjęcie sprawozdania.
- Projekt planu pracy na 2016 rok.
- Projekt preliminarza finansowego na 2016 rok.
- Sprawozdanie Komisji Mandatowej stwierdzającej prawomocność obrad.
- Dyskusja.
- Zatwierdzenie sprawozdania z działalności Zarządu ROD w 2015 roku.
- Zatwierdzenie sprawozdania finansowego za 2015 rok.
- Zatwierdzenie sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej ROD w 2015 roku.
- Uchwalenie opłat ogrodowych i terminu ich wnoszenia w 2016 roku.
- Uchwalenie planu pracy na 2016 rok.
- Uchwalenie preliminarza finansowego na 2016 rok.
- Uchwalenie innych uchwał dotyczących działalności ogrodu.
- Sprawy różne.
- Zakończenie obrad.
Materiały sprawozdawcze dostępne są do wglądu w dniach 14 i 15.04.2016r.
w godz. od 16.00 do 17.00 w świetlicy Ogrodu.